• 01-06-2024, 01:58:34
    #1
    Şeytan diyor ki, sat herşeyi bırak işi gücü. Git Afrika ya bul kafana göre bi kabile elde mızrak gez akşama kadar.
  • 01-06-2024, 02:03:08
    #2
    Hayat onlara güzel

    Kıçta kısa don elde mızrak yan tarlada domates yetiştir melemen yap oh mis
  • 01-06-2024, 02:06:33
    #3
    Valla ben anlamıyorum 664 yorumlu forumun en büyük konularından birini iş dahil aylık 30-40k gelirli konuyu devir için açık arttırma açtım 2000 tl teklif geldi maksimum. Başka şekilde satsam 12x aylık gelir değeri var r10 içinde kalsın dedim çöp olcak böyle giderse.. İnsan bazen bıkıyor herşeyden.

    konu dışı oldu ama şuanki hissimi döktüm. 30-40k gelirli konumu artık ilgilenemiyorum diye resmen 2000 tlye satıcam 24 saat teklif gelmezse 😁😁😁

    2 ay konuyu işletseniz iphone 15 pro max alırsınız, iphone 15 pro max açık arttırması açsam 1 saniyede 50k teklif gelirdi
  • 01-06-2024, 02:08:37
    #4
    backlinkmatik.com
    mizrak her zaman elde durduğu gibi durmaz ama hocam
  • 01-06-2024, 02:09:48
    #5
    Selam olsun,

    Niye Afrika'ya gidiyorsun yahu.
    Bıraktım işi gücü unvanı geldim köye yerleştim mızrağım yok ama asam var.
    Sırtlanla kaplanla uğraşmasam da tilkidir domuzdur uğraşıyoruz ilkel yöntemlerle.
    En büyük derdim tavuk aşı vakti geçti mi, zeytinler yeterli suyu aldı mı?

    Yanlış anlaşılmasın fiyaka atmıyorum sadece ulaşılmaz, uzak hedefler olarak görmeyin demek için yazıyorum.
    Türkiye'nin içinde ulaşılabilir daha basit ve stressiz yaşamak mümkün.
    Erteleyip sanki yapılamaz gibi düşünmeyin isterim.

    Sevgiler.
  • 01-06-2024, 02:12:11
    #6
    Çok doğru, gidicem bi kabileye 2 tane yanına eleman alacan akşama kadar gez dolaş av yap, balık tut.
    Düşman kabileye karşı tuzak hazırla, savunma yap.

    Oyun gibi yaşarsın valla.
  • 01-06-2024, 11:18:29
    #7
    Erik Bilişim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla ben anlamıyorum 664 yorumlu forumun en büyük konularından birini iş dahil aylık 30-40k gelirli konuyu devir için açık arttırma açtım 2000 tl teklif geldi maksimum. Başka şekilde satsam 12x aylık gelir değeri var r10 içinde kalsın dedim çöp olcak böyle giderse.. İnsan bazen bıkıyor herşeyden.

    konu dışı oldu ama şuanki hissimi döktüm. 30-40k gelirli konumu artık ilgilenemiyorum diye resmen 2000 tlye satıcam 24 saat teklif gelmezse 😁😁😁

    2 ay konuyu işletseniz iphone 15 pro max alırsınız, iphone 15 pro max açık arttırması açsam 1 saniyede 50k teklif gelirdi
    Kabilede deli sorular sendtomu hocam
  • 01-06-2024, 11:19:45
    #8
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mizrak her zaman elde durduğu gibi durmaz ama hocam
    Kabile yaşamının cilveleri olsa gerek oda