bazen sizde bunalıp diyormusunuz....?
7
●160
- 01-06-2024, 02:06:33Valla ben anlamıyorum 664 yorumlu forumun en büyük konularından birini iş dahil aylık 30-40k gelirli konuyu devir için açık arttırma açtım 2000 tl teklif geldi maksimum. Başka şekilde satsam 12x aylık gelir değeri var r10 içinde kalsın dedim çöp olcak böyle giderse.. İnsan bazen bıkıyor herşeyden.
konu dışı oldu ama şuanki hissimi döktüm. 30-40k gelirli konumu artık ilgilenemiyorum diye resmen 2000 tlye satıcam 24 saat teklif gelmezse 😁😁😁
2 ay konuyu işletseniz iphone 15 pro max alırsınız, iphone 15 pro max açık arttırması açsam 1 saniyede 50k teklif gelirdi
- 01-06-2024, 02:08:37mizrak her zaman elde durduğu gibi durmaz ama hocam
- 01-06-2024, 02:09:48Selam olsun,
Niye Afrika'ya gidiyorsun yahu.
Bıraktım işi gücü unvanı geldim köye yerleştim mızrağım yok ama asam var.
Sırtlanla kaplanla uğraşmasam da tilkidir domuzdur uğraşıyoruz ilkel yöntemlerle.
En büyük derdim tavuk aşı vakti geçti mi, zeytinler yeterli suyu aldı mı?
Yanlış anlaşılmasın fiyaka atmıyorum sadece ulaşılmaz, uzak hedefler olarak görmeyin demek için yazıyorum.
Türkiye'nin içinde ulaşılabilir daha basit ve stressiz yaşamak mümkün.
Erteleyip sanki yapılamaz gibi düşünmeyin isterim.
Sevgiler. - 01-06-2024, 11:18:29Kabilede deli sorular sendtomu hocamErik Bilişim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-06-2024, 11:19:45Kabile yaşamının cilveleri olsa gerek odaSEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle