Erik Bilişim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla ben anlamıyorum 664 yorumlu forumun en büyük konularından birini iş dahil aylık 30-40k gelirli konuyu devir için açık arttırma açtım 2000 tl teklif geldi maksimum. Başka şekilde satsam 12x aylık gelir değeri var r10 içinde kalsın dedim çöp olcak böyle giderse.. İnsan bazen bıkıyor herşeyden.

konu dışı oldu ama şuanki hissimi döktüm. 30-40k gelirli konumu artık ilgilenemiyorum diye resmen 2000 tlye satıcam 24 saat teklif gelmezse 😁😁😁

2 ay konuyu işletseniz iphone 15 pro max alırsınız, iphone 15 pro max açık arttırması açsam 1 saniyede 50k teklif gelirdi
Kabilede deli sorular sendtomu hocam