Selam olsun,

Niye Afrika'ya gidiyorsun yahu.
Bıraktım işi gücü unvanı geldim köye yerleştim mızrağım yok ama asam var.
Sırtlanla kaplanla uğraşmasam da tilkidir domuzdur uğraşıyoruz ilkel yöntemlerle.
En büyük derdim tavuk aşı vakti geçti mi, zeytinler yeterli suyu aldı mı?

Yanlış anlaşılmasın fiyaka atmıyorum sadece ulaşılmaz, uzak hedefler olarak görmeyin demek için yazıyorum.
Türkiye'nin içinde ulaşılabilir daha basit ve stressiz yaşamak mümkün.
Erteleyip sanki yapılamaz gibi düşünmeyin isterim.

Sevgiler.