• 10-07-2009, 16:41:17
    #10
    komik değil :S
  • 10-07-2009, 16:58:50
    #11
    Kendisiyle dalga geçen insan en hakiki insan demiş atalarımız.
  • 10-07-2009, 16:59:54
    #12
    Aşağılamak Değil arkadaşlar Eleştiri yapmazsak biz olduğumuz yerden geri sayarız
    bir türk bir dünyaya bedeldir vs. böle dememizi istiyorsunuz
    duygusal olmayalım eleştiri yapmak en doğal hak ve bu bir gerekliliktir
    ama eleştiri yaparken yapıcı eleştiri yapmaya dikkat etmemiz lazım yıkıcı değil.
  • 10-07-2009, 17:21:37
    #13
    bunun neresi eleştiri. sigara cepli çorap hangi salak bunu hayal etmiş. dünya 4 tekeri 1 araya getirmeye çalıştığında biz seri otomobil üretiyorduk. zamanında uçak bile üretmişiz millet düşünürken biz yapıyorduk.
  • 10-07-2009, 20:21:01
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Çok aptalca, saçma ve bir okadar da düşüncesizce yazılmış bir yazı.

    Yıllardır

    - Türkler ayda
    - Türkler uzayda
    - Türkler şöyle, böyle gibi Türkler tarafından yapılamayacağını ima ederik aptalca fıkralara konu edildik, hatta komedyenlerimiz bile bunu malzeme yaptılar (ayda, uzayda, uzay gemisi vs diye) ve sizler de buna alet oluyorsunuz.
    Yazık ki ne yazık. Aklınız var başınızda düşünün biraz.

    Birşey yazacam ama sonu ban.
  • 10-07-2009, 20:57:30
    #15
    bencede hiç komik değil
  • 12-07-2009, 13:43:38
    #16
    Üyeliği durduruldu
    hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendisiyle dalga geçen insan en hakiki insan demiş atalarımız.
    o mechul.

    hoş birşey değil bu şaka maksatıyla bile olsa Türklere özünüze hakaret ediyorsunuz.
  • 13-07-2009, 14:04:38
    #17
    Alıntı
    --kaybol
    yuh artık yaptığınız bu şeye karşı çıktığım için - rep yedim türklük kalmamış bu - rep verende
  • 13-07-2009, 16:29:42
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Olmamış...

    -repini gönderdim WebAdam.