Aşağılamak Değil arkadaşlar Eleştiri yapmazsak biz olduğumuz yerden geri sayarız
bir türk bir dünyaya bedeldir vs. böle dememizi istiyorsunuz
duygusal olmayalım eleştiri yapmak en doğal hak ve bu bir gerekliliktir
ama eleştiri yaparken yapıcı eleştiri yapmaya dikkat etmemiz lazım yıkıcı değil.