• 10-07-2009, 12:07:19
    #1
    Konu yanlış yerlere çekildiğinden dolayı editlenmiştir.
  • 10-07-2009, 12:13:48
    #2
    Güzeller ama siyasi olanı kaldırmanızı tavsiye ederim.
  • 10-07-2009, 13:09:47
    #3
    Kuralsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzeller ama siyasi olanı kaldırmanızı tavsiye ederim.
    Hangileri siyasi ?
  • 10-07-2009, 13:19:11
    #4
    Üyeliği durduruldu
    @Kuralsız
    Bunu kastedmiş sanırsam ;
    Alıntı
    Tüpgazla çalışan ülkü ocağı
  • 10-07-2009, 13:54:17
    #5
    Üyeliği durduruldu
    daha neler neler
  • 10-07-2009, 14:53:19
    #6
    komik değil bnce

    türkleri aşağılamaya devam et sen
  • 10-07-2009, 15:01:09
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    adımız çıkmış 9'a inmez 8'e
  • 10-07-2009, 15:59:57
    #8
    biz de böyle yaparsak inmez tabi
  • 10-07-2009, 16:33:10
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Bence hiç komik değildi, Türk gelip Türk'ü aşağıladıkça biz de olduğumuz yerde sayarız hatta gerileriz.