Çok aptalca, saçma ve bir okadar da düşüncesizce yazılmış bir yazı.
Yıllardır
- Türkler ayda
- Türkler uzayda
- Türkler şöyle, böyle gibi Türkler tarafından yapılamayacağını ima ederik aptalca fıkralara konu edildik, hatta komedyenlerimiz bile bunu malzeme yaptılar (ayda, uzayda, uzay gemisi vs diye) ve sizler de buna alet oluyorsunuz.
Yazık ki ne yazık. Aklınız var başınızda düşünün biraz.
Birşey yazacam ama sonu ban.