Yazılımda iş ve para olmaması
9
●588
- 19-05-2024, 01:56:52Eğer Facebook gibi büyük bir şirkette çalışmıyorsan veya türkiyede torpille veya bir tanıdığın vasıtasıyla işe girmediysen. Asgari ücret bile alamazsın yazılımda. Bu kadar kesin konuşuyorum.
- 19-05-2024, 01:59:11Eğer bu şekil düşünüyorsanız siz yazılım ile ilgilenmiyorsunuz demektir. İki satır Python yazan yazılımcı oluyor 😆
- 19-05-2024, 01:59:53torpil ya da tanıdığın olmadan işe girebileceğin 3-4 meslekten birisi aslında. Bu görüşepek katılmıyorummahmutdursun33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-05-2024, 03:04:08Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.İşe girmek için uğraşacağınıza kendiniz bir proje geliştirip bunu iyi bir şekilde sunum yaparak yatırımcı bulamıyorsanız. Veya kendi projenizi kendiniz büyütemiyorsanız. Sadece başkasının çalışanı olayım kafasındaysanız zaten yazılımcı değilsinizdir. Olamazsınız da

Kusura bakmayın biraz sert eleştirdim sizi ama gerçekler acıdır.