Eğer Facebook gibi büyük bir şirkette çalışmıyorsan veya türkiyede torpille veya bir tanıdığın vasıtasıyla işe girmediysen. Asgari ücret bile alamazsın yazılımda. Bu kadar kesin konuşuyorum.