İşe girmek için uğraşacağınıza kendiniz bir proje geliştirip bunu iyi bir şekilde sunum yaparak yatırımcı bulamıyorsanız. Veya kendi projenizi kendiniz büyütemiyorsanız. Sadece başkasının çalışanı olayım kafasındaysanız zaten yazılımcı değilsinizdir. Olamazsınız da
Kusura bakmayın biraz sert eleştirdim sizi ama gerçekler acıdır.