mahmutdursun33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer Facebook gibi büyük bir şirkette çalışmıyorsan veya türkiyede torpille veya bir tanıdığın vasıtasıyla işe girmediysen. Asgari ücret bile alamazsın yazılımda. Bu kadar kesin konuşuyorum.
torpil ya da tanıdığın olmadan işe girebileceğin 3-4 meslekten birisi aslında. Bu görüşepek katılmıyorum