• 19-05-2024, 01:56:52
    #1
    Eğer Facebook gibi büyük bir şirkette çalışmıyorsan veya türkiyede torpille veya bir tanıdığın vasıtasıyla işe girmediysen. Asgari ücret bile alamazsın yazılımda. Bu kadar kesin konuşuyorum.
  • 19-05-2024, 01:58:07
    #2
    Temp mail açın hocam
  • 19-05-2024, 01:59:11
    #3
    Eğer bu şekil düşünüyorsanız siz yazılım ile ilgilenmiyorsunuz demektir. İki satır Python yazan yazılımcı oluyor 😆
  • 19-05-2024, 01:59:53
    #4
    mahmutdursun33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer Facebook gibi büyük bir şirkette çalışmıyorsan veya türkiyede torpille veya bir tanıdığın vasıtasıyla işe girmediysen. Asgari ücret bile alamazsın yazılımda. Bu kadar kesin konuşuyorum.
    torpil ya da tanıdığın olmadan işe girebileceğin 3-4 meslekten birisi aslında. Bu görüşepek katılmıyorum
  • 19-05-2024, 02:02:31
    #5
    Maxigeyik…sakin !
  • 19-05-2024, 02:07:28
    #6
    zienmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    temp mail açın hocam
    😂😂😂
  • 19-05-2024, 02:09:21
    #7
    Tam ciddiye alıp cevap yazacaktım kategori maxigeyikmiş
  • 19-05-2024, 02:51:29
    #8
    Adam haklı dağılın
  • 19-05-2024, 03:04:08
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İşe girmek için uğraşacağınıza kendiniz bir proje geliştirip bunu iyi bir şekilde sunum yaparak yatırımcı bulamıyorsanız. Veya kendi projenizi kendiniz büyütemiyorsanız. Sadece başkasının çalışanı olayım kafasındaysanız zaten yazılımcı değilsinizdir. Olamazsınız da

    Kusura bakmayın biraz sert eleştirdim sizi ama gerçekler acıdır.