Bayram harçlığı atana r10+ - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bayram harçlığı atana r10+
16
●
680
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Bayram harçlığı atana r10+
1
2
10-04-2024, 00:47:32
#10
TheSeth
lorxy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@
TheSeth
; 😁😁 hayırlı olsun darısı bizim başımıza
Newyork ekranına da indirim gelmiş onu da fark ettim bir gün lazım olursa sendeyim
Amin inşallah hocam
Seviyorum sizi ben size öpücük atayım 😗
10-04-2024, 00:50:59
#11
DesignAtakan
Hayırlı Bayramlar Cümleten R10 ailesi
10-04-2024, 00:53:41
#12
koksalkesici
Platin üye
Her sene olduğu gibi bu senede çok sevdiğimiz(vefat eden ) insanlar olmadan bir bayram geçireceğiz herkese iyi bayramlar hocalarım..
İyi forumlar
10-04-2024, 00:55:20
#13
lorxy
koksalkesici adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Her sene olduğu gibi bu senede çok sevdiğimiz(vefat eden ) insanlar olmadan bir bayram geçireceğiz herkese iyi bayramlar hocalarım..
koksalkesici adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İyi forumlar
:/ hayırlı bayramlar dilerim.. İnsan babasını özlüyor
10-04-2024, 01:05:54
#14
lorxy
TheSeth adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Amin inşallah hocam
TheSeth adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Seviyorum sizi ben size öpücük atayım 😗
bildirimin en başa yapıştı kaldı, sabah 8 de yanıt vermiş görünüyorsun. Bence araştırılmalısın
10-04-2024, 01:22:02
#15
TheSeth
lorxy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
[COLOR=initial]
bildirimin en başa yapıştı kaldı, sabah 8 de yanıt vermiş görünüyorsun. Bence araştırılmalısın
Ben gelecekten geliyorum
10-04-2024, 01:48:08
#16
lorxy
TheSeth adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben gelecekten geliyorum
10-04-2024, 02:00:37
#17
OzeL
Üyeliği durduruldu
IBAN gönderirsen 100 TL harçlık atalım O halde
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler