• 10-04-2024, 00:47:32
    #10
    lorxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @TheSeth; 😁😁 hayırlı olsun darısı bizim başımıza

    Newyork ekranına da indirim gelmiş onu da fark ettim bir gün lazım olursa sendeyim
    Amin inşallah hocam Seviyorum sizi ben size öpücük atayım 😗
  • 10-04-2024, 00:50:59
    #11
    Hayırlı Bayramlar Cümleten R10 ailesi
  • 10-04-2024, 00:53:41
    #12
    Platin üye
    Her sene olduğu gibi bu senede çok sevdiğimiz(vefat eden ) insanlar olmadan bir bayram geçireceğiz herkese iyi bayramlar hocalarım..


    İyi forumlar
  • 10-04-2024, 00:55:20
    #13
    koksalkesici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her sene olduğu gibi bu senede çok sevdiğimiz(vefat eden ) insanlar olmadan bir bayram geçireceğiz herkese iyi bayramlar hocalarım..
    koksalkesici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    İyi forumlar
    :/ hayırlı bayramlar dilerim.. İnsan babasını özlüyor
  • 10-04-2024, 01:05:54
    #14
    TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amin inşallah hocam
    TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seviyorum sizi ben size öpücük atayım 😗

    bildirimin en başa yapıştı kaldı, sabah 8 de yanıt vermiş görünüyorsun. Bence araştırılmalısın
  • 10-04-2024, 01:22:02
    #15
    lorxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    [COLOR=initial]


    bildirimin en başa yapıştı kaldı, sabah 8 de yanıt vermiş görünüyorsun. Bence araştırılmalısın
    Ben gelecekten geliyorum
  • 10-04-2024, 01:48:08
    #16
    TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben gelecekten geliyorum
  • 10-04-2024, 02:00:37
    #17
    Üyeliği durduruldu
    IBAN gönderirsen 100 TL harçlık atalım O halde