• 10-04-2024, 00:19:58
    #1
    Hayırlı bayramlar harçlık karşılığı bir r10+ ve öpücük veriyorum
  • 10-04-2024, 00:21:04
    #2
    sizlerede
  • 10-04-2024, 00:24:00
    #3
    lorxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı bayramlar harçlık karşılığı bir r10+ ve öpücük veriyorum
    Cümleten bayramınız mübarek olsun.
  • 10-04-2024, 00:29:25
    #4
    Hayırlı bayramlarrr
  • 10-04-2024, 00:30:46
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı bayramlar
  • 10-04-2024, 00:31:14
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Öpücük işi bozdu 😂
  • 10-04-2024, 00:36:17
    #7
    TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı bayramlarrr
    sende gereksiz bir mutluluk sezdim yarın harçlıkları toplayıp banko kupona tamamını basıp yatacaksın gibi bir hallerin var
    DomainBRO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı bayramlar
    hayırlı bayramlar
    goktugpek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öpücük işi bozdu 😂
    yok öpmem lazım ayıp olur
  • 10-04-2024, 00:38:40
    #8
    Alıntı
    @lorxy; sende gereksiz bir mutluluk sezdim yarın harçlıkları toplayıp banko kupona tamamını basıp yatacaksın gibi bir hallerin var
    Kızla alakalı ya Hisleriniz benim gibi güçlü herhalde
  • 10-04-2024, 00:42:37
    #9
    @TheSeth; 😁😁 hayırlı olsun darısı bizim başımıza

    Newyork ekranına da indirim gelmiş onu da fark ettim bir gün lazım olursa sendeyim