koksalkesici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her sene olduğu gibi bu senede çok sevdiğimiz(vefat eden ) insanlar olmadan bir bayram geçireceğiz herkese iyi bayramlar hocalarım..
koksalkesici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


İyi forumlar
:/ hayırlı bayramlar dilerim.. İnsan babasını özlüyor