• 04-04-2024, 18:57:10
    #19
    Bende istemiştim gelmemişti
  • 04-04-2024, 19:06:51
    #20
    Ben olsam yemezdim o gelen yemeği, gıcık olup her şey yapmış olabilirler yemeğe (:
  • 04-04-2024, 19:25:42
    #21
    Çocuk saymaya başladı iyiymiş
  • 04-04-2024, 19:27:31
    #22
    slacker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben olsam yemezdim o gelen yemeği, gıcık olup her şey yapmış olabilirler yemeğe (:
    Normalde olumsuz yazmam gereken yorumu bu yüzden en iyi şekilde yazacağım.
  • 04-04-2024, 20:52:13
    #23
    DoraOtomotiv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    350 lira alt limit konmuş. Bende bol poşet ekledim böyle 81 poşet gelir mi?
    O kadar poşeti ne yapacan hocam ayıptır sorması?
  • 04-04-2024, 23:03:04
    #24
    restorana "81 poşet istedim, 80 tane geldi" şikayeti' şoku
  • 05-04-2024, 04:55:30
    #25
    slacker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben olsam yemezdim o gelen yemeği, gıcık olup her şey yapmış olabilirler yemeğe (:
    Bu yorumu yazmaya gelmiştim. Gıda alanında hizmet alırken karşı tarafın gıcığına gitmeyeceksin.
  • 05-04-2024, 06:51:53
    #26
    denicem bunu