slacker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben olsam yemezdim o gelen yemeği, gıcık olup her şey yapmış olabilirler yemeğe (:
Bu yorumu yazmaya gelmiştim. Gıda alanında hizmet alırken karşı tarafın gıcığına gitmeyeceksin.