slacker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben olsam yemezdim o gelen yemeği, gıcık olup her şey yapmış olabilirler yemeğe (:
Normalde olumsuz yazmam gereken yorumu bu yüzden en iyi şekilde yazacağım.