• 30-01-2024, 17:41:03
    #1
    Merhaba internet tarihinde çoğu hocamın köklü OYUN geçmişi var, kimisi CS-GO'da kimisi FIFA'da büyük başarılar yakaladı, fakat benim en büyük başarım Sanalika'da oldu. Nasıl mı? Sanalika yönetmeni olarak. Geçen gün kardeşimin Sanalika oynadığını gördüm, ben de bir yanına oturayım dedim, Facebook'a bağlı eski bir hesabım vardı onu açtım.

    Oyunda şöyle bir gezindim durdum, adeta çocukluğuma dönmüştüm, sonra videolarım vardı Youtube'da, birde onlara bakayım dedim. Baya bir geçmişe döndüm...

    Bu arada oyunda kullanıcı sayısı azalmış, çeşitli meslekler artmış, ben de kardeşim için süvari olayım dedim bari, birkaç hesap vs kurdum. Ancak sonra düşündüm, zaten bir süre sonra sıkılacak kardeşim o yüzden süvari mesleğinden vazgeçtim. Sadece Pummana adası belli bir yoğunlukta, diğerlerinde tek tük kullanıcı dolaşıyor. Ve şaşırdığım bir nokta var 29-30 yaşındaki adamlar oynuyor. Yine aynı düzen, bir şeyler satın almak için para ödemek gerekiyor. 10.000 sanil ve Altın VİP aldım kardeşim için 110 liraya yakın para ödedim. Ve sadece bu karakterin üzerindekilere gitti para. Bu arada Oyun Stüdyosu'nun tek para kazandığı oyun sanırım.




    Yönetmen olduğum video

    https://www.youtube.com/watch?v=K-rn8TN8V4s&t=66s



    Bu arada dalga geçmeyin arkadaşlar çoğumuz çocukken ne yaptığını bilmiyordu.
  • 30-01-2024, 17:42:23
    #2
    Sevgi apartmanı gel, sw olk mı?
  • 30-01-2024, 17:42:54
    #3
    Meta (FB,IG) & Google Ads
    ne günlerdi, bende sanalikaforum yöneticisiydim
  • 30-01-2024, 17:43:05
    #4
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sevgi apartmanı gel, sw olk mı?
  • 30-01-2024, 17:43:25
    #5
    RocksoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne günlerdi, bende sanalikaforum yöneticisiydim
    Aahhaha o forumda gruplaşmalar vardı. SDG grubu vardı.
    Bende o grubun lideriydim.
  • 30-01-2024, 17:43:58
    #6
    Meta (FB,IG) & Google Ads
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aahhaha o forumda gruplaşmalar vardı. SDG grubu vardı.
    Bende o grubun lideriydim.
    sanalikaforum.net ve .org'dan mı bahsediyorsunuz
  • 30-01-2024, 17:43:59
    #7
    https://www.youtube.com/watch?v=cc4UmQHj89U


    Eski Cheat Engine'cilerden kim kaldı

  • 30-01-2024, 17:44:29
    #8
    bu oyun açıldığında lise 1 deydim petepet e vardı tutmadı kapandı
  • 30-01-2024, 17:44:32
    #9
    Üyeliği durduruldu
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevgi apartmanı gel, sw olk mı?

    Dans figürü*

    Neyse hocam hayat deneyimi