Merhaba internet tarihinde çoğu hocamın köklü OYUN geçmişi var, kimisi CS-GO'da kimisi FIFA'da büyük başarılar yakaladı, fakat benim en büyük başarım Sanalika'da oldu. Nasıl mı? Sanalika yönetmeni olarak. Geçen gün kardeşimin Sanalika oynadığını gördüm, ben de bir yanına oturayım dedim, Facebook'a bağlı eski bir hesabım vardı onu açtım.
Oyunda şöyle bir gezindim durdum, adeta çocukluğuma dönmüştüm, sonra videolarım vardı Youtube'da, birde onlara bakayım dedim. Baya bir geçmişe döndüm...
Bu arada oyunda kullanıcı sayısı azalmış, çeşitli meslekler artmış, ben de kardeşim için süvari olayım dedim bari, birkaç hesap vs kurdum. Ancak sonra düşündüm, zaten bir süre sonra sıkılacak kardeşim o yüzden süvari mesleğinden vazgeçtim. Sadece Pummana adası belli bir yoğunlukta, diğerlerinde tek tük kullanıcı dolaşıyor. Ve şaşırdığım bir nokta var 29-30 yaşındaki adamlar oynuyor. Yine aynı düzen, bir şeyler satın almak için para ödemek gerekiyor. 10.000 sanil ve Altın VİP aldım kardeşim için 110 liraya yakın para ödedim. Ve sadece bu karakterin üzerindekilere gitti para. Bu arada Oyun Stüdyosu'nun tek para kazandığı oyun sanırım.
Yönetmen olduğum video
https://www.youtube.com/watch?v=K-rn8TN8V4s&t=66s
Bu arada dalga geçmeyin arkadaşlar çoğumuz çocukken ne yaptığını bilmiyordu.