ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aahhaha o forumda gruplaşmalar vardı. SDG grubu vardı.
Bende o grubun lideriydim.
sanalikaforum.net ve .org'dan mı bahsediyorsunuz