Konu
Eskiden Sanalika yönetmeniydim :)
30-01-2024, 17:43:25
#5
ademakcan
RocksoN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ne günlerdi, bende sanalikaforum yöneticisiydim
Aahhaha o forumda gruplaşmalar vardı. SDG grubu vardı.
Bende o grubun lideriydim.