RocksoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne günlerdi, bende sanalikaforum yöneticisiydim
Aahhaha o forumda gruplaşmalar vardı. SDG grubu vardı.
Bende o grubun lideriydim.