• 21-12-2023, 16:03:09
    #1
    Adını siyasi sebeplerle veremeyeceğim belediye Ocak ayı için evlilik başvurumuzu zam gelecek diye bu aydan almadı.

    Ordaki görevli ne zaman zam gelir onu da bilmiyorum, gelip sorabilirsiniz arasıra dedi.

    Bu uygulama normal mi ? Belediye için kazanç kapısı mı bu iş yoksa hizmet mi ?
  • 21-12-2023, 16:04:18
    #2
    cimer e şikayet edin hocam
  • 21-12-2023, 16:04:36
    #3
    Bu bir isaret olabilir hocam . Yol yakinken diyorum hani 😏😀
  • 21-12-2023, 16:05:53
    #4
    nums adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu bir isaret olabilir hocam . Yol yakinken diyorum hani 😏😀
    🙄😐😐
  • 21-12-2023, 16:05:55
    #5
    🔎 WhoisTR.net
    Kesinlikle usulsüz böyle bir şey, yapamazlar yani.
  • 21-12-2023, 16:17:36
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    fratkuru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adını siyasi sebeplerle veremeyeceğim belediye Ocak ayı için evlilik başvurumuzu zam gelecek diye bu aydan almadı.

    Ordaki görevli ne zaman zam gelir onu da bilmiyorum, gelip sorabilirsiniz arasıra dedi.

    Bu uygulama normal mi ? Belediye için kazanç kapısı mı bu iş yoksa hizmet mi ?
    Hocam bende yeni başvuru yaptım evlilik cüzdanı için 750 ₺ istediler sadece adam 2 günde bir arıyor bugün yapalım diye nasıl bir belediye böyle bir şey yapar size ?
  • 21-12-2023, 16:41:15
    #7
    Bunu bizzat belirttiler mi? Genelde belediyelerin çoğu randevu açısından dolu oluyor. Bariz bir şekilde ima ettilerse direkt şikayet edin.
  • 21-12-2023, 17:00:16
    #8
    momentaris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende yeni başvuru yaptım evlilik cüzdanı için 750 ₺ istediler sadece adam 2 günde bir arıyor bugün yapalım diye nasıl bir belediye böyle bir şey yapar size ?
    Oklu parti diyim siz anlayın.

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu bizzat belirttiler mi? Genelde belediyelerin çoğu randevu açısından dolu oluyor. Bariz bir şekilde ima ettilerse direkt şikayet edin.
    Gayet açık ve net şekilde zamdan dolayı kapıdan çevirdiler. CİMER'e yazdım da bakalım ne kadar tesir edecek.