Adını siyasi sebeplerle veremeyeceğim belediye Ocak ayı için evlilik başvurumuzu zam gelecek diye bu aydan almadı.
Ordaki görevli ne zaman zam gelir onu da bilmiyorum, gelip sorabilirsiniz arasıra dedi.
Bu uygulama normal mi ? Belediye için kazanç kapısı mı bu iş yoksa hizmet mi ?
Evlilik başvurusunu almayan belediye
7
●262
- 21-12-2023, 16:17:36Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam bende yeni başvuru yaptım evlilik cüzdanı için 750 ₺ istediler sadece adam 2 günde bir arıyor bugün yapalım diye nasıl bir belediye böyle bir şey yapar size ?fratkuru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-12-2023, 17:00:16Oklu parti diyim siz anlayın.momentaris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gayet açık ve net şekilde zamdan dolayı kapıdan çevirdiler. CİMER'e yazdım da bakalım ne kadar tesir edecek.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle