momentaris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bende yeni başvuru yaptım evlilik cüzdanı için 750 ₺ istediler sadece adam 2 günde bir arıyor bugün yapalım diye nasıl bir belediye böyle bir şey yapar size ?
Oklu parti diyim siz anlayın.

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu bizzat belirttiler mi? Genelde belediyelerin çoğu randevu açısından dolu oluyor. Bariz bir şekilde ima ettilerse direkt şikayet edin.
Gayet açık ve net şekilde zamdan dolayı kapıdan çevirdiler. CİMER'e yazdım da bakalım ne kadar tesir edecek.