fratkuru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adını siyasi sebeplerle veremeyeceğim belediye Ocak ayı için evlilik başvurumuzu zam gelecek diye bu aydan almadı.

Ordaki görevli ne zaman zam gelir onu da bilmiyorum, gelip sorabilirsiniz arasıra dedi.

Bu uygulama normal mi ? Belediye için kazanç kapısı mı bu iş yoksa hizmet mi ?
Hocam bende yeni başvuru yaptım evlilik cüzdanı için 750 ₺ istediler sadece adam 2 günde bir arıyor bugün yapalım diye nasıl bir belediye böyle bir şey yapar size ?