• 12-06-2009, 21:37:49
    #46
    Üyeliği durduruldu
    Sınıfta Kaldım
    8 tane koskocaman 11111111111
    şu an evde deilim :S
    kaçtm
  • 12-06-2009, 23:00:01
    #47
    Bi tek geometrim 1 gelmiş çok mutluyum
  • 13-06-2009, 00:01:45
    #48
    muahaha 2 zayıf geldi niahahah şeytani kahkaha haha puahah össus olduk
  • 13-06-2009, 02:20:25
    #49
    2 Tanecik Fizik, Kimya .. Sorumlu bir şekilde 11.Sınıfa geçtik
  • 13-06-2009, 02:54:11
    #50
    teşekkür belgesi ile 12 ye geçtim
  • 13-06-2009, 05:48:07
    #51
    was
    Üyeliği durduruldu
    Peksoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç zayıfım yok, çünkü okul biteli çok oldu.
    Kardeşimin 5 tane 0, 1 tanede 1'i var. Şimdi bu kaldımı, sağ tarafta sınıf tekrarı yazıyo.
    ne kardeş ama Benim kardeşim böyle olsaydı kafayı yerdim herhalde
  • 13-06-2009, 09:21:24
    #52
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1 Tane var oda Baraj Ders Bu KAda şanssız biri olamam yaa
  • 13-06-2009, 15:39:31
    #53
    Andrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lise bitene kadar verme hakkım varmış, şuan geçmişim sınava girip veremesemde Lise boyunca hakkım varmış doğrumu acaba ? Sorumlu geçme yani ?
    Veremediğiniz her bir ders bir sonraki seneye devreder.Örneğin bu dönem matematik dersin zayıf (1) gelmiştir, bunu istersen hazirandaki sınavlarda verirsin istersen şubat ayında düzenlenen sınavlarda.Ayrıntılı bilgi için karnenin arka yüzüne bakman yeterli.( Sorumlu olarak geçme bölümünde )

    Sorumlu olarak sınıfı geçebilmen için maksimum 2 zayıfın olmalı ve diğer senelerden devreden dersin olmamalı.
  • 13-06-2009, 23:51:15
    #54
    10. sınıf
    karnenin yanında teşekkür belgesi ile teşekkür ettiler