Sınıfta Kaldım
8 tane koskocaman 11111111111
şu an evde deilim :S
kaçtm
kaç zayıfınız var
56
●1.381
- 13-06-2009, 05:48:07Üyeliği durduruldune kardeş amaPeksoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim kardeşim böyle olsaydı kafayı yerdim herhalde
- 13-06-2009, 15:39:31Veremediğiniz her bir ders bir sonraki seneye devreder.Örneğin bu dönem matematik dersin zayıf (1) gelmiştir, bunu istersen hazirandaki sınavlarda verirsin istersen şubat ayında düzenlenen sınavlarda.Ayrıntılı bilgi için karnenin arka yüzüne bakman yeterli.( Sorumlu olarak geçme bölümünde )Andrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorumlu olarak sınıfı geçebilmen için maksimum 2 zayıfın olmalı ve diğer senelerden devreden dersin olmamalı.
Benim kardeşim böyle olsaydı kafayı yerdim herhalde