Peksoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç zayıfım yok, çünkü okul biteli çok oldu.
Kardeşimin 5 tane 0, 1 tanede 1'i var. Şimdi bu kaldımı, sağ tarafta sınıf tekrarı yazıyo.
ne kardeş ama Benim kardeşim böyle olsaydı kafayı yerdim herhalde