Lise bitene kadar verme hakkım varmış, şuan geçmişim sınava girip veremesemde Lise boyunca hakkım varmış doğrumu acaba ? Sorumlu geçme yani ?
Veremediğiniz her bir ders bir sonraki seneye devreder.Örneğin bu dönem matematik dersin zayıf (1) gelmiştir, bunu istersen hazirandaki sınavlarda verirsin istersen şubat ayında düzenlenen sınavlarda.Ayrıntılı bilgi için karnenin arka yüzüne bakman yeterli.( Sorumlu olarak geçme bölümünde )
Sorumlu olarak sınıfı geçebilmen için maksimum 2 zayıfın olmalı ve diğer senelerden devreden dersin olmamalı.