Şikayetvar da Şikayetvar ı şikayet edelim
Mantıklı hocam denemek lazım
Bende dün yazacaktım aslında foruma. Bu ara o kadar çok şikayet konusu var ki inanılmaz yani. Bunların hepsinin aslı var ise sıkıntı var demektir. Ciddi işler çıkaran var yapan arkadaşlar da etkileniyor buna inanıyorum ve insanları memnun etmenin ne kadar zor olduğuna da.
Kesinlikle öle hocam kontrol ve doğruluğun çok iyi yapılması lazım ki kimse mağdur olmasın.
Şikayet var ilk çıktığında görece tarafsız ve sorun çözen bir platformdu. Zamanla şirketlerin tarafına geçti. Belki de dava tehdidi ile sindirildi, bilemem. Şimdi şirket yetkilisi görüşüldü dediğinde sorununuz çözülmüş gibi görünüyor, yine de en bilinir şikayet platformu. Benim önerim şikayet etme platformu kurmaya odaklanmanız, bazı alternatifler var mesela.
Evet maalesef bozulma oluyor hocam. Aslında bir platform açma niyetim yok sadece eleştiri yapmak istedim
Bu ülkede beğenilen şeylerin dile getirileceğini pek sanmıyorum hocam