• 20-10-2023, 14:02:11
    #1
    Bu aralar şikayet var da asılsız şikayet olduğuna dair çok sık mesaja denk geliyorum.

    Şikayet vardaki şikayetleri, şikayet eden bir platform nasıl olurdu !
  • 20-10-2023, 14:04:10
    #2
    Şikayetvar da Şikayetvar ı şikayet edelim
  • 20-10-2023, 14:10:51
    #3
    Telegram Üye Çekimi
    netlook adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu aralar şikayet var da asılsız şikayet olduğuna dair çok sık mesaja denk geliyorum.

    Şikayet vardaki şikayetleri, şikayet eden bir platform nasıl olurdu !
    Bende dün yazacaktım aslında foruma. Bu ara o kadar çok şikayet konusu var ki inanılmaz yani. Bunların hepsinin aslı var ise sıkıntı var demektir. Ciddi işler çıkaran var yapan arkadaşlar da etkileniyor buna inanıyorum ve insanları memnun etmenin ne kadar zor olduğuna da.
  • 20-10-2023, 14:26:47
    #4
    Şikayet var ilk çıktığında görece tarafsız ve sorun çözen bir platformdu. Zamanla şirketlerin tarafına geçti. Belki de dava tehdidi ile sindirildi, bilemem. Şimdi şirket yetkilisi görüşüldü dediğinde sorununuz çözülmüş gibi görünüyor, yine de en bilinir şikayet platformu. Benim önerim şikayet etme platformu kurmaya odaklanmanız, bazı alternatifler var mesela.
  • 20-10-2023, 14:30:57
    #5
    şikayetimyok açalım
  • 20-10-2023, 15:03:16
    #6
    PuffyTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayetvar da Şikayetvar ı şikayet edelim
    Mantıklı hocam denemek lazım

    KeySellerCo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende dün yazacaktım aslında foruma. Bu ara o kadar çok şikayet konusu var ki inanılmaz yani. Bunların hepsinin aslı var ise sıkıntı var demektir. Ciddi işler çıkaran var yapan arkadaşlar da etkileniyor buna inanıyorum ve insanları memnun etmenin ne kadar zor olduğuna da.
    Kesinlikle öle hocam kontrol ve doğruluğun çok iyi yapılması lazım ki kimse mağdur olmasın.


    Malatya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayet var ilk çıktığında görece tarafsız ve sorun çözen bir platformdu. Zamanla şirketlerin tarafına geçti. Belki de dava tehdidi ile sindirildi, bilemem. Şimdi şirket yetkilisi görüşüldü dediğinde sorununuz çözülmüş gibi görünüyor, yine de en bilinir şikayet platformu. Benim önerim şikayet etme platformu kurmaya odaklanmanız, bazı alternatifler var mesela.
    Evet maalesef bozulma oluyor hocam. Aslında bir platform açma niyetim yok sadece eleştiri yapmak istedim

    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şikayetimyok açalım
    Bu ülkede beğenilen şeylerin dile getirileceğini pek sanmıyorum hocam