netlook adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu aralar şikayet var da asılsız şikayet olduğuna dair çok sık mesaja denk geliyorum.

Şikayet vardaki şikayetleri, şikayet eden bir platform nasıl olurdu !
Bende dün yazacaktım aslında foruma. Bu ara o kadar çok şikayet konusu var ki inanılmaz yani. Bunların hepsinin aslı var ise sıkıntı var demektir. Ciddi işler çıkaran var yapan arkadaşlar da etkileniyor buna inanıyorum ve insanları memnun etmenin ne kadar zor olduğuna da.