• 02-06-2009, 00:40:10
    #10
    Bide yiyor ya pislik resmen

    Ferrari İçin Yermisiniz - Vidivodo
  • 02-06-2009, 00:49:18
    #11
    Üyeliği durduruldu
    off hamam böceği falan deyince bile kaşnmaya başladım
  • 02-06-2009, 00:52:55
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Bende yerim canlı haşlanmış falan farketmez
  • 02-06-2009, 01:00:39
    #13
    Üyeliği durduruldu
    ben de yerim beeeeeeeee ferrari için
  • 02-06-2009, 01:00:53
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Pişmiş olsa belki ama canlı canlı olmazki
  • 02-06-2009, 01:07:28
    #15
    Anasının ak sütü gibi helal o Ferrari (: Gerçi sanki şu an boğazımda bir örümcek varmış gibi hisettirdi ama olsun.
  • 02-06-2009, 01:23:15
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Yemiş kadar oldum
  • 02-06-2009, 02:53:37
    #17
    Rap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pişmiş olsa belki ama canlı canlı olmazki
    onun pişmiş olduğunu nasıl tahayyül edebilirsin ki
  • 02-06-2009, 03:00:27
    #18
    Ulan yerim derim de, yiyemem ki birader, isterse dünya boyunca her istediğimi alacaklarını garanti etsinler. İğrenç ya boğazında falan kımıl kımıl.

    Ölü olsa BELKİ KÜÇÜK BİR İHTİMAL