• 08-10-2023, 18:17:41
    #1
    Evet arkadaşlar, TR de internet malum. Max 100 leri görüyoruz. Bende en yüksek olmayacağına göre en düşük yapalım dedim.

  • 08-10-2023, 18:19:05
    #2
  • 08-10-2023, 18:20:17
    #3
    ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Erdoğan Erdoğan Erdoğan
    Ne alakası var ?
  • 08-10-2023, 18:22:35
    #4
    Ofiste 1000 mbps eğitim nedeniyle karadeniz ereğlideyim. komik bir hız var şuan buyrunuz
  • 08-10-2023, 18:23:19
    #5
    Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ofiste 1000 mbps eğitim nedeniyle karadeniz ereğlideyim. komik bir hız var şuan buyrunuz

    +18 görüntüler r10 da yasak. Banlanabilirsiniz.
  • 08-10-2023, 18:23:25
    #6
    şükredin gençler. 25 yıl önce 56k modemler icmp ping floodla hattan düşebiliyor, hatta rivayete göre nuke saldırısıyla anakartlar yanabiliyordu. Senin hız da pek komikmiş. Ama önce bir telefonunu çıkar bakalım.
  • 08-10-2023, 18:23:43
    #7
    Var mı daha iyisi o da bizden birisi..
  • 08-10-2023, 18:24:45
    #8
    ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    +18 görüntüler r10 da yasak. Banlanabilirsiniz.
    3 4 gündür çalışamıyorum altyapı oldukça berbat , konuya baktığım kadarıyla sakaryanın alt yapısı gayet iyimiş bunu anladım
  • 08-10-2023, 18:25:40
    #9
    Üyeliği durduruldu