şükredin gençler. 25 yıl önce 56k modemler icmp ping floodla hattan düşebiliyor, hatta rivayete göre nuke saldırısıyla anakartlar yanabiliyordu. Senin hız da pek komikmiş. Ama önce bir telefonunu çıkar bakalım.