ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
+18 görüntüler r10 da yasak. Banlanabilirsiniz.
3 4 gündür çalışamıyorum altyapı oldukça berbat , konuya baktığım kadarıyla sakaryanın alt yapısı gayet iyimiş bunu anladım