Kıyamet gelsede; hepberaber kopsak !
Zenci mahallesindeki solaryumcu !
Sözküyken kız konuşur erkek dinler, nişanlıyken erkek konuşur kız dinler, evlenince her ikisi konuşur mahalle dinler !
Babama değerimi sordum dünyalar kadar dedi. Dünyanın değerini sordum beş para etmez dediler !
Size yapılmasını istemediğiniz bir şeyi; başkasına yapın çok zevkli oluyor !
O bana baktı, ben ona baktım şimdi beraber 3 çocuğa bakıyoruz !
Annem 4 kardeştir. Tesadüfe bak dayımda, hatta teyzemde !
Erkekler araba gibidir; dikattli olmazsan altında kalırsın !
Yahu bizim kişisel neyimiz oldu ki ? Kişisel iletimiz olsun !
Sana; neşeyle kayanın ve hakkıyla oyanın selamı var !
35Tane Espiri Yapımda Kendime Geleyim
30
●1.020
- 30-05-2009, 08:07:46yahu yapmayın, tepki gelince de neden tepki verdiniz diyorsunuz..
Bu forumdakiler belirli bir zeka seviyesine sahip insanlar.. bu yazdıklarınız güldürmez, hatta bazen sinirlendirir..
selametle.. - 30-05-2009, 10:01:47Üyeliği durdurulduYazmayacaktım, sen yazmışsın. Kişisel görüşüm, bundan sonra bütün espirilerini (!) kendine sakla.silencegate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Edit ; Başlık bile ayrı bi facia. Şuanda dikkatimi çekti
- 30-05-2009, 13:29:25EEe birşey diyince kabahatli oluyoruz ama ne yapalım artık içimizde durduğu gibi durmuyor yazdıklarımız.Bu defa yazmıyorum
- 30-05-2009, 13:45:06Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Okullar kapandıya seyyar hostingcilerde açılır yakındaTakunYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
