yahu yapmayın, tepki gelince de neden tepki verdiniz diyorsunuz..
Bu forumdakiler belirli bir zeka seviyesine sahip insanlar.. bu yazdıklarınız güldürmez, hatta bazen sinirlendirir..
selametle..
Yazmayacaktım, sen yazmışsın. Kişisel görüşüm, bundan sonra bütün espirilerini (!) kendine sakla.
Edit ; Başlık bile ayrı bi facia. Şuanda dikkatimi çekti