Konu
35Tane Espiri Yapımda Kendime Geleyim
30-05-2009, 13:29:25
#8
teknohaberci
EEe birşey diyince kabahatli oluyoruz ama ne yapalım artık içimizde durduğu gibi durmuyor yazdıklarımız.Bu defa yazmıyorum