• 26-05-2009, 08:52:01
    #2
    başına komik işareti koymuşsun ama hiç alakası yok.Bu çoçukta hiç mi hiç suç yok.okula giden çoçukların istisna dışında hiçbiri çarpım tablosunu ezberleyemeyecek kadar gerizekalı değildir.

    suç bu çoçuğa böyle çarpım tablosu öğreten hocada.Üstüne birde bunu arsızca çekip yayınlamasında.

    Aslında suç bu hoca!yı eğitime veren zihniyette.
  • 27-05-2009, 04:27:44
    #3
    Üyeliği durduruldu
    bence de komikliten ziyade çocuğun hocasına ses vermek lazım utanmadan bu video yu nasıl çekersen telefona da yayınlarsın diye çocuk kendi kendine öğrenecek hali yok yaw öğretmeni öğretecek öğretmen öğretmen olsa adam gibi öğretirdi zaten ki arsızlık da siz boyu gitmiş tel den çekip yayınlamış
  • 27-05-2009, 04:33:55
    #4
    Bence çarpım tablosu ezberlemek gerizekalılıktır, aptallıktır, işin mantığını öğrenene kadar çarpma yaptıracaksın çocuklara, ben ezberlemedim, hocalar çok kızardı, babam hocalarla çok tartışmıştı bu yüzden.

    Ezber her zaman hata getirir. En iyisi işin mantığını kapmaktır.