Bence çarpım tablosu ezberlemek gerizekalılıktır, aptallıktır, işin mantığını öğrenene kadar çarpma yaptıracaksın çocuklara, ben ezberlemedim, hocalar çok kızardı, babam hocalarla çok tartışmıştı bu yüzden.

Ezber her zaman hata getirir. En iyisi işin mantığını kapmaktır.