başına komik işareti koymuşsun ama hiç alakası yok.Bu çoçukta hiç mi hiç suç yok.okula giden çoçukların istisna dışında hiçbiri çarpım tablosunu ezberleyemeyecek kadar gerizekalı değildir.

suç bu çoçuğa böyle çarpım tablosu öğreten hocada.Üstüne birde bunu arsızca çekip yayınlamasında.

Aslında suç bu hoca!yı eğitime veren zihniyette.