• 07-09-2023, 18:48:14
    #1
    Sahi, bu arkadaşlar bir gün dönüş yaparsa neler değişir hayatınızda? Değerli arkadaşlar, dönüş yapın artık bu kadar da bekletilmez ki...
  • 07-09-2023, 18:48:39
    #2
  • 07-09-2023, 18:48:51
    #3
    Milyoner olurum sanırım
  • 07-09-2023, 18:50:01
    #4
    döneceğim hocam.
  • 07-09-2023, 18:50:52
    #5
    AEE
    Üyeliği durduruldu
    Dönerse senindir hocam dönmezse hiç senin olmamıştır.
  • 07-09-2023, 18:51:11
    #6
    Bir de yazışıp yazışıp da fiyat vs beğenmeyince ya da ücretli yardım söyleyince görüldü atanlar var.
    Her şey para mıydı arkadaşım, insanlıktan nasibini almadın mı, o kadar uzun uzun tüm sorularını yanıtlamışız, beğenmediysen bu kadar niye uzatıp da kendi zamanını ve bizim zamanımızı harcadın, görüldü atınca en azından bi "Teşekkürler" yaz, git.
    Görüldü atıp da sonra geri dönenler olunca ben de görüldü atıp işlerini almıyorum.
  • 07-09-2023, 18:51:16
    #7
    Birine dönüş yapacaktım ama hesabını bulamadım yazılım alacaktım alınmayacak diye dönüş yapacaktım ama bazen unutabiliyoruz bizde oda nadir yılda 1 2 kere denk geliyor sadece keske unutmasam
  • 07-09-2023, 18:53:58
    #8
    Birine gerçekten dönüş yapacaksam bu cümleyi kuruyorum.
    Olumlu-olumsuz bir cevap için bile olsa bu cümle kuruluyorsa, taahhüt yerine getirilmeli.
    Aksi halde yalan söylenmiş oluyor diye düşünüyorum.
    Farkında olmadan, öylesine söylenmiş, laf olsun diye söylenmiş küçük yalanlar, büyük yalanların tohumu oluyor.
    Gerek yok.

    "Birkaç güne kadar olumlu bir gelişme olursa dönüş yapacağım" bile yeterli aslında. En azından yalan değil.
  • 07-09-2023, 18:54:03
    #9
    ben bir satıcıya hizmeti ile alakalı mesaj attığımda, kesinlikle olumlu yada olumsuz dönüş yapacağımı söylerim, ve eğer o satıcıdan almayacak isem verdiği bilgiler için teşekkür edip kolaylıklar dileyip olumsuz dönüşümü yaparım bence saygı açısından gerekli bunlar zaten