ben bir satıcıya hizmeti ile alakalı mesaj attığımda, kesinlikle olumlu yada olumsuz dönüş yapacağımı söylerim, ve eğer o satıcıdan almayacak isem verdiği bilgiler için teşekkür edip kolaylıklar dileyip olumsuz dönüşümü yaparım bence saygı açısından gerekli bunlar zaten