Bir de yazışıp yazışıp da fiyat vs beğenmeyince ya da ücretli yardım söyleyince görüldü atanlar var.
Her şey para mıydı arkadaşım, insanlıktan nasibini almadın mı, o kadar uzun uzun tüm sorularını yanıtlamışız, beğenmediysen bu kadar niye uzatıp da kendi zamanını ve bizim zamanımızı harcadın, görüldü atınca en azından bi "Teşekkürler" yaz, git.
Görüldü atıp da sonra geri dönenler olunca ben de görüldü atıp işlerini almıyorum.