• 17-07-2023, 22:30:23
    #10
    Sence böyle birşey mümkün olsaydı birbirimize böyle sorgulayıcı mesajlar gönderebilirmiydik?
    • demirkiran
    demirkiran bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-07-2023, 22:31:44
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sence böyle birşey mümkün olsaydı birbirimize böyle sorgulayıcı mesajlar gönderebilirmiydik?
    Belki bu senin yazdığın ve şuan sana yazdığım şeyleri bana başkası yazdırıyor bu başkası yazdırıyor dediğim bana yazan kişi yazdırıyor olabilir .
    • demirkiran
    demirkiran bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-07-2023, 22:32:38
    #12
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sence böyle birşey mümkün olsaydı birbirimize böyle sorgulayıcı mesajlar gönderebilirmiydik?
    simülasyonun açığını bulmuş 404 404 404
  • 17-07-2023, 22:43:15
    #13
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belki bu senin yazdığın ve şuan sana yazdığım şeyleri bana başkası yazdırıyor bu başkası yazdırıyor dediğim bana yazan kişi yazdırıyor olabilir .
    o zaman bizim bir vasfımız olmazdı simülasyonun sahibi kendi kendine oyun oynuyor olurdu ve bu da mantıksız.
  • 17-07-2023, 22:50:31
    #14
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o zaman bizim bir vasfımız olmazdı simülasyonun sahibi kendi kendine oyun oynuyor olurdu ve bu da mantıksız.
    Simülasyon kendi kendine oynuyor olamaz gta gibi düşünebilirsiniz ama bu sefer npc oluyor .
  • 17-07-2023, 23:00:37
    #15
    Tüm her şey saniyenin sonsuzda biri süresinde yaşandı ve bitti. Bu sadece bir deneydi ve başarısız oldu. Tüm evrenler içindekilerle yok oldu. Zaman akışının farkından dolayı o süre henüz bizim için geçmedi... Biz bilmiyoruz ama onlar biliyor
  • 17-07-2023, 23:03:16
    #16
    Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm her şey saniyenin sonsuzda biri süresinde yaşandı ve bitti. Bu sadece bir deneydi ve başarısız oldu. Tüm evrenler içindekilerle yok oldu. Zaman akışının farkından dolayı o süre henüz bizim için geçmedi... Biz bilmiyoruz ama onlar biliyor
    Onlar kim ?
  • 17-07-2023, 23:09:48
    #17
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onlar kim ?
    Onları kim olduğunu bilecek kadar uzun yaşayamayacağım. Klasik bing-bang teorisine göre her şey olup bitti ancak ışığın boşlukta yayılması nedeniyle devam ediyormuşuz gibi geliyor. çünkü ışık çok yavaş. Bunu Evren içindeki kaostan anlıyoruz. evrenin dış çeperi merkezi kadar sıcak, Patlamadan bir bölü sonsuz saniye sonra sistem yok olmaya başladı yani özüne dönmeye, bu nedenle evrernin her tarafı acımasız bir kaostur. öyle şiddetli bir patlama ki, ara boşluklarda zamanı sıfırlayan kara delikler var....

    garip bir durum, bu deneyi kim yaptı bilemeyeceğiz, belki de şuan yani 1 saniye sonrasında tüm süreci analiz ediyorlardır. 1 saniye sonra ise yeniden deneyeceklerdir. Tabi bu süre bize sonsuz gibi gelecek.
  • 17-07-2023, 23:18:58
    #18
    Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onları kim olduğunu bilecek kadar uzun yaşayamayacağım. Klasik bing-bang teorisine göre her şey olup bitti ancak ışığın boşlukta yayılması nedeniyle devam ediyormuşuz gibi geliyor. çünkü ışık çok yavaş. Bunu Evren içindeki kaostan anlıyoruz. evrenin dış çeperi merkezi kadar sıcak, Patlamadan bir bölü sonsuz saniye sonra sistem yok olmaya başladı yani özüne dönmeye, bu nedenle evrernin her tarafı acımasız bir kaostur. öyle şiddetli bir patlama ki, ara boşluklarda zamanı sıfırlayan kara delikler var....

    garip bir durum, bu deneyi kim yaptı bilemeyeceğiz, belki de şuan yani 1 saniye sonrasında tüm süreci analiz ediyorlardır. 1 saniye sonra ise yeniden deneyeceklerdir. Tabi bu süre bize sonsuz gibi gelecek.
    Hocam peki neden böyle bir deney yapıyorlar ve neden bu deney ihtiyaç duyuldu . Yani düşünebilme yeteneği neden verildi veya kendimizi neden yani insanlar kendilerini neden bu kadar önemli bir şey görüyor deney bir parçası mı? Veya biz insanlar deney sadece küçük bir dilimi kapsıyoruz ? farklı evren var ise orada insan olabilir veya farklı boyutlar yani bir sürü teori var öldükten sonra yaşam var deniliyor ama kimse kanıtlıyamaz sadece inanır buna çünkü ölen birisi geri gelmedi . Sistem tamamen inanç ve umut üzerine kurulu . Yani Böyle geniş bir alan varken biz insanlar küçük şeyler için kavga ediyoruz .