Onları kim olduğunu bilecek kadar uzun yaşayamayacağım. Klasik bing-bang teorisine göre her şey olup bitti ancak ışığın boşlukta yayılması nedeniyle devam ediyormuşuz gibi geliyor. çünkü ışık çok yavaş. Bunu Evren içindeki kaostan anlıyoruz. evrenin dış çeperi merkezi kadar sıcak, Patlamadan bir bölü sonsuz saniye sonra sistem yok olmaya başladı yani özüne dönmeye, bu nedenle evrernin her tarafı acımasız bir kaostur. öyle şiddetli bir patlama ki, ara boşluklarda zamanı sıfırlayan kara delikler var....
garip bir durum, bu deneyi kim yaptı bilemeyeceğiz, belki de şuan yani 1 saniye sonrasında tüm süreci analiz ediyorlardır. 1 saniye sonra ise yeniden deneyeceklerdir. Tabi bu süre bize sonsuz gibi gelecek.