Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o zaman bizim bir vasfımız olmazdı simülasyonun sahibi kendi kendine oyun oynuyor olurdu ve bu da mantıksız.
Simülasyon kendi kendine oynuyor olamaz gta gibi düşünebilirsiniz ama bu sefer npc oluyor .