Konu
Ya her şey yalan ise
17-07-2023, 22:50:31
#14
Misafir
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
o zaman bizim bir vasfımız olmazdı simülasyonun sahibi kendi kendine oyun oynuyor olurdu ve bu da mantıksız.
Simülasyon kendi kendine oynuyor olamaz gta gibi düşünebilirsiniz ama bu sefer npc oluyor .