Belki bu senin yazdığın ve şuan sana yazdığım şeyleri bana başkası yazdırıyor bu başkası yazdırıyor dediğim bana yazan kişi yazdırıyor olabilir .
o zaman bizim bir vasfımız olmazdı simülasyonun sahibi kendi kendine oyun oynuyor olurdu ve bu da mantıksız.