Onları kim olduğunu bilecek kadar uzun yaşayamayacağım. Klasik bing-bang teorisine göre her şey olup bitti ancak ışığın boşlukta yayılması nedeniyle devam ediyormuşuz gibi geliyor. çünkü ışık çok yavaş. Bunu Evren içindeki kaostan anlıyoruz. evrenin dış çeperi merkezi kadar sıcak, Patlamadan bir bölü sonsuz saniye sonra sistem yok olmaya başladı yani özüne dönmeye, bu nedenle evrernin her tarafı acımasız bir kaostur. öyle şiddetli bir patlama ki, ara boşluklarda zamanı sıfırlayan kara delikler var....
garip bir durum, bu deneyi kim yaptı bilemeyeceğiz, belki de şuan yani 1 saniye sonrasında tüm süreci analiz ediyorlardır. 1 saniye sonra ise yeniden deneyeceklerdir. Tabi bu süre bize sonsuz gibi gelecek.
Hocam peki neden böyle bir deney yapıyorlar ve neden bu deney ihtiyaç duyuldu . Yani düşünebilme yeteneği neden verildi veya kendimizi neden yani insanlar kendilerini neden bu kadar önemli bir şey görüyor deney bir parçası mı? Veya biz insanlar deney sadece küçük bir dilimi kapsıyoruz ? farklı evren var ise orada insan olabilir veya farklı boyutlar yani bir sürü teori var öldükten sonra yaşam var deniliyor ama kimse kanıtlıyamaz sadece inanır buna çünkü ölen birisi geri gelmedi . Sistem tamamen inanç ve umut üzerine kurulu . Yani Böyle geniş bir alan varken biz insanlar küçük şeyler için kavga ediyoruz .