• 28-06-2023, 23:49:42
    #10
    Kişisel Rütbe
  • 28-06-2023, 23:51:53
    #11
    backlinkmatik.com
    şimdi dinlerden bahsederken 4bin + ok.
    tanrilardan bahsederken neden sayısız?

    4k dini sayan adamlar tanrilari sayamamis mi? yoksa say say bitmemis de gercekten sayısız mı?
  • 28-06-2023, 23:53:38
    #12
    backlinkmatik.com
    ha bir de şey var:

    güneşin ufka değdiği yer
    oraya git ama yine gel
    döneceksin diye söz ver

    böylesi hepsinden güzel
    git özlet kendini yine gel
    döneceksin diye söz ver

    vermiosan da sen bilin
  • 28-06-2023, 23:54:43
    #13
    Üyeliği durduruldu
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi dinlerden bahsederken 4bin + ok.
    tanrilardan bahsederken neden sayısız?

    4k dini sayan adamlar tanrilari sayamamis mi? yoksa say say bitmemis de gercekten sayısız mı?
    Herkesin tanrı anlayışı sürekli değişiyor, örneğin camiye girip de ibadet eden tanrıya mı ibadet ediyor hayır?

    Klasiğin tinsel pekiştireç alıp sinirselin tatmin doyum yapıyor, sinyalin çakıyor öylesin pekişmiş o rutini pratiği icra etmeye kanıksamaya.

    Yüce bir varlığın ona yardım ettiği mi var elbette yok, sadece öylesin ortamda grup içi pekişin formülü

    Mimarisin cami işte, Mabedin Süleyman işte, Sinagog işte, Kilise işte, Tapınak işte.

    Sonrasın tanrı verdi tanrı aldı, bilişselin kopukluk yani dinde gerçeklik algısın insanların yani.

    Ortada yüce bir yaratıcı yok, sadece @SEOmuhendisi; sizin deyiminizle sistem kurmuş insanlar var.
  • 29-06-2023, 00:08:13
    #14
    Üyeliği durduruldu
    @SEOmuhendisi; ben gidiyorum artık size emanet buralar, kendinize çok iyi bakınız mutlu yarınlarda buluşmak dileğiyle hoşluk içinde kalın arkadaşlar.


    @SEOmuhendisi; @Saitama; @MELİH;

    Tanıdığım çok fazla arkadaşım var, ben dahil sıfırdan medeniyet inşa edebilecek potansiyelde insanlar bunlar.

    Lakin bu insanların günümüz toplumsal hayatın akışı içerisinde, yer edinmesi imkansız gibi bir şey.

    Zaten ne sıkıntı çekiyorsak da bu yüzden çekiyoruz.

    Bu sistemde zaten bahsini ettiğim arkadaşları, bizleri avlamak üstüne kurulu bu kadar basit.

    O yüzden diyorum insan idea sahibi olmalı idealist olmalı yani fikir sahibi olmalı fikirci olmalı.

    NOT : BU DÜNYADA TEK TANIYACAĞIM OTORİTE HUKUK OTORİTESİ , TEK TANIYACAĞIM DÜŞÜNCE AKIMINDA İDEALİZM BU KADAR BASİT.
  • 29-06-2023, 00:38:11
    #15
    Kurtlukta kanun düşeni yemektir, yapcak bişey yok
  • 29-06-2023, 00:47:39
    #16
    insan bazen bilmeden celladına gülümser
  • 29-06-2023, 02:02:20
    #17
    Üyeliği durduruldu
    @JTR;

    Nostalji diye eski B filmlere bir bakayım diyordum, konuya da ek bir görsel daha ekliyeyim demiştim girince, senin özel mesajını gördüm.

    Üstü kapalı şekilde, ben sana durumu izah edeyim.

    Reaya ( Koyun sürüsü ) sınıfı çok eski bir sınıftır, Mezopotamya din devlet geleneğinde ( Tıpkı bizlerin Oğuz kağan destanı gibi onlarında Milli destanı dinlerdir )

    Bizler budunsal bir teşkilat iken Türklükten bahsediyorum, İbranilik dini budunsal bir teşkilattır.

    Gerek Yahudiliğe bir modernizasyon getiren İsa gerekse de öncesi İbranilikte, çoban bahsini ettiğin habercilerdir.

    Örneğin Hz.İsa ben sizin çobanınızım der.

    Örneğin Yahudiliğin Samilerden Arap ekolünde yani Müslümanlıkta ki İbraniler de Samidir. Sami millettirler.

    Bir soy vardır, Örneğin Müslümanlıkta bu Ehli beyt silsile-i saadat.

    Dolayısıyla bu soydan gelenlerde, Reayayı gütmekle sorumludurlar Reayada bu soya hizmet etmekle.

    Günümüz tarikatların silsile-i saadat takip etmesi, şeyhlerin gavsların soyunu ehli beyte bağlaması bu yüzdendir.

    Lakin bahsettiğiniz şahsın bunu demesi öylesin bir muhabbettir, şiirsellikten ibarettir.

    Ama asıl tanrı aşağıdaki başka bir şey değil.

    @JTR; @Saitama;

    Ve amaç bundan daha iyi bir fikir inşa etmekse şayet bize MUSTAFA KEMALLER GRİFFİNLER LAZIMDIR.

    @Saitama; ZİRA AKIL BİZDEDİR.


    @JTR;


    Şu filmi örneğin mite düşmeden kurguya düşmeden tekniğiyle izlersen, az çok muhabbeti sistemi anlarsın. Film boyunca da karakterler yönlendirir seni, doğru düşünmeni sağlar.

    Günümüzdeki Reaya karşılığın da liboştur, Reaya evet günümüzde hala çok güçlü var, bir de bunun yeni çağın düzeni reayaları yani liboşları var.


    https://www.youtube.com/watch?v=y4rlM_eVApI


    Önüm sağım solum arkam her yer Liboş.




    MasterLaw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurtlukta kanun düşeni yemektir, yapcak bişey yok
    videovevideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    insan bazen bilmeden celladına gülümser
  • 29-06-2023, 16:35:31
    #18
    Babacım sen güzel anlatıyorsun da insanlar sisteme köle olmaktan memnun. Uyuşukluk o kadar sarmış ki tüketmek o kadar alışılmış ki beyinler durmuş senin bu söylediklerini okumuyor bile.