@SEOmuhendisi; ben gidiyorum artık size emanet buralar, kendinize çok iyi bakınız mutlu yarınlarda buluşmak dileğiyle hoşluk içinde kalın arkadaşlar.


@SEOmuhendisi; @Saitama; @MELİH;

Tanıdığım çok fazla arkadaşım var, ben dahil sıfırdan medeniyet inşa edebilecek potansiyelde insanlar bunlar.

Lakin bu insanların günümüz toplumsal hayatın akışı içerisinde, yer edinmesi imkansız gibi bir şey.

Zaten ne sıkıntı çekiyorsak da bu yüzden çekiyoruz.

Bu sistemde zaten bahsini ettiğim arkadaşları, bizleri avlamak üstüne kurulu bu kadar basit.

O yüzden diyorum insan idea sahibi olmalı idealist olmalı yani fikir sahibi olmalı fikirci olmalı.

NOT : BU DÜNYADA TEK TANIYACAĞIM OTORİTE HUKUK OTORİTESİ , TEK TANIYACAĞIM DÜŞÜNCE AKIMINDA İDEALİZM BU KADAR BASİT.