SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şimdi dinlerden bahsederken 4bin + ok.
tanrilardan bahsederken neden sayısız?

4k dini sayan adamlar tanrilari sayamamis mi? yoksa say say bitmemis de gercekten sayısız mı?
Herkesin tanrı anlayışı sürekli değişiyor, örneğin camiye girip de ibadet eden tanrıya mı ibadet ediyor hayır?

Klasiğin tinsel pekiştireç alıp sinirselin tatmin doyum yapıyor, sinyalin çakıyor öylesin pekişmiş o rutini pratiği icra etmeye kanıksamaya.

Yüce bir varlığın ona yardım ettiği mi var elbette yok, sadece öylesin ortamda grup içi pekişin formülü

Mimarisin cami işte, Mabedin Süleyman işte, Sinagog işte, Kilise işte, Tapınak işte.

Sonrasın tanrı verdi tanrı aldı, bilişselin kopukluk yani dinde gerçeklik algısın insanların yani.

Ortada yüce bir yaratıcı yok, sadece @SEOmuhendisi; sizin deyiminizle sistem kurmuş insanlar var.